29 Haziran 2024 tarihinde yazılı, 30 Eylül – 2 Ekim 2024 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan adayların anılan göreve atanabilmeleri için aşağıda istenen belgeleri tamamlayarak 15 Kasım 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar İstanbul Defterdarlığı (Personel Grup Müdürlüğü) Adnan Menderes Bulvarı Akşemsettin Mah. Vatan Cad. No:56 Kat:4 Fatih/İSTANBUL adresine şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
İSTENİLEN BELGELER
1- T.C. No’lu Kimlik Kartı Fotokopisi (3 adet)
- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Defterdarlığımızca onaylanacaktır.
2- Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler:
- Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı ve bir adet (önlü-arkalı) fotokopisi,
- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı okunmuş ise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve bir adet (önlü-arkalı) fotokopisi, (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)
- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı ve bir adet (önlü-arkalı) fotokopisi
- Gerekmesi halinde denklik belgesi
3- KPSS Sonuç Belgesine ilişkin internet çıktısı
4- Son 6 ay içinde çekilmiş 4,5 x 6 ebadında 4 adet renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalış an Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.)
5- Erkek adaylar için askerlik şubesinden alınan terhis belgesi
(Askerliğini yapmamış adaylardan muaf olan adaylar için e-devletten alınan muafiyet belgesi, askerliği tecilli olan adaylar için e-devletten alınan tecil belgesi.)
6- Adli Sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin belge
-E-devletten oluşturulan belgeler için belgenin neden verileceğine ilişkin satırın devlet memuriyeti seçilmesi gerekmektedir.
7- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
8 - Atama Başvuru Formu (Adres bölümüne güncel MERNİS adresi yazılacaktır.)
9- Gelir İdaresi Başkanlığı Personeli Kimlik İstem Formu
-Yeni kimlik kartı olanların Nüfus Bilgileri bölümüne sadece yeni kimlik kartında bulunan bilgileri yazması yeterlidir.
-Yetkili Amir (*) ve Kontrol Edenin bölümleri tarafımızca onaylanacaktır.
-Ekler bölümünün ikinci maddesinde belirtilen tasdikli nüfus cüzdanı örneği istenilmemektedir. (Bu madde dikkate alınmayacaktır.)
10 - Bilişim Teknojileri Bilgi Formu
- Mal bildirim formu, ön ve arka yüz olmak üzere tek sayfa olarak hazırlanacaktır.
12-Daha önce veya halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge ( Geçmiş Hizmet Belgesi )
NOT:
- 7, 8, 9, 10 ve 11 nci maddedeki belgenin örnek nüshaları istanbul.gib.gov.tr internet adresinden temin edilerek bilgisayar ortamında veya tükenmez kalem ile doldurulacaktır. (Söz konusu belgelerin tarihi evrakların teslim edileceği tarih ile aynı olacaktır.)
- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.
- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.
- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Defterdarlığımızca onaylanacaktır.
- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.
- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.